Kızlar Bebeğim genelde iştahsız aslında sütüm yetiyordu güzel emiyirdu ancak 3.5 aydan sonra göğüslerim çok yumuşadı silikon uç kullaniyrm ucuna bakiyrm boş emiyor genelde ve öyle onla uyuyr az biseyle yani,bugün de sagdim 30 ml çıktı ilk aylar boldu ama şimdi sütüm yok ,15 gün önce mama almaya karar verdim hipp almıştım sevmedi zaten mide gazı yaptı bayada , zar zor bitirdim bugün mamayı ve sma aldım onu deneyecm bide ,benim anlamadgn bu çocuk 30-60 CC içse doyuyor gbi bide güzelce uyuyr uyanınca aranıyor veriyrm memeyi geri uyuyr 30 CC yeter mi ki burda baktım çogu 120 CC falan veriyr bnmkinin içmesi imkansiz bide sma yi deneycm artk )bu arada 2800 doğmuştu 3.5 aylıkken 6 kilo idi )