Madu Serpilctn Ben ekim de doğum yapmıştım normalde kışın çok üşürüm boğazlı kazaklar çoraplar patikler vs kalın kalın giyerdim doğumdan sonra kış boyu tişört şort dolaştım evin içinde sürekli terledim çorap falan hiç giyemedim. Doğumdan sonra özellikle emziriyorsanız normalmiş.
Masalelisa11 Serpilctn evet kuzum bende çok terliyordum sabah kalkıyordum sırıl şıklam oluyordum baya uzun sürdü
Melikegencall1 Bende 55 günlük anneyim bende çok terledim bebeğim iki aylık olucak halen öyle hergün günde 5 kez felan sudayım 🙄
Derya-Anne Serpilctn benim 10 buçuk ay oldu 2.ci doğumumu yaptım hala terliyorum hava sıcak olsun soğuk olsun fark etmiyo banyodan çıkınca bile terliyorum ve terim önceki gibi değil kötü kokuyo kendi terimin kokusuna kendim rahatsız oluyorum benim gibi başladı falanda rahatsız olurmu acaba terimin kokusuna duyarlar mı acaba
Curlyzmmm Nisanda doğum yaptım geceleri yataktan kalktığımda çarşaf su gibi oluyordu 40 ım çıkınca geçti çok şüküe
Tiredmomy Serpilctn Bende öyleyim doğumdan sonra aşırı ter atmıştım hormonlardan sanırım 2 sene oldu hala aynı özellikle göğüs bölgem çok terliyor doğum öncesi hiç böyle değildim
durumelegimm Serpilctn aynı şekilde uykudan sırılsıklam Uyanıyordum normal durummuş geçiyor bir süre sonra
Tugce59 Serpilctn evet ben de ilk 15 gün boyunca her gün çarşaf değiştirdim. Sırılsıklam oluyordu. Bunun sebebi hamilelikte vücutta çok fazla depolanan sıvının doğum sonrası dışarı atılmasıymış. Öyle okumuştum.
Mamim Hamileyken yükselen hormonlar doğum sonrası hızla düştüğü için terleme olurmuş,doktoruma sormuştum. İlk doğumda üç gün terledim ikincide her uyudugumda su içinde kalkıyordum. Yaklaşık iki ay sürdü.
Bebegimm1 Serpilctn ben aralikda dogum yaptim askili ve şortla su gibi terliyordum gece uyurken daha fenaydi sabah bi bakiyordum sanki ustume biri su dökmüs gibi uyanirdm
Gokturksmama Serpilctn ben de yaaa. Ve terim asla kokmazken şimdi ressmen soğanımsı o iğrenç ter kokusu geliyor üzerime terledikçe. Kendimi gün içinde sürekli temizlesem de, kolaltılarımı yıkasam da hiç temizlememişiö gibi o koku tekrar oluşuyo. Deliricem
Kplnnn Ayy ben de hiç terlemeyen ben yatakları ıslattım o dönemde. Hiç kokmazdım şimdi bide kokmaya başladı terim 6 ay oluyor neredeyse doğum yapalı geçmeyecek sanırım