Merhaba herkese,
Ben şu an iPhone 11 128 GB olanı kullanıyorum.
Telefonu bir arkadaşım var. Kendisin de iPhone 7 si var.
Benim telefonum piyasa fiyatı malum dolardan dolayı 12 oldu. İkinci eli yani. Sıfırı 15.500
Kendisi 11 bin teklif etti.
Size sorum takas edip üzerine paramı alsam mı ? Nakit paraya da ihtiyaçım var ve birikmişliğim yok.
Telefon da hoşuma gitti ama size sormak fikir almak istedim.
Telefon ederi iPhone 7 takas etmeyi düşündüğüm 3 bin ve bir de letgo dan var 7 plasa takas etmek isteyen ne dersiniz sizce ?
Çok arada kaldım