2 saatte bir emziren bir anne olarak yazıyorum.21 aylıkken bıraktık,kendi isteğimle. Çünkü bi zaman sonra psikolojik olarak bitmeye başladım. Çok sabırlı olmalısınız. 3 gün zorlanıcaksınız uykusuz kalıcaksınız. Gece emdiği saatlerde uyanıyor ve ben bu süreci su vererek geçiştirdim. Sürekli boynuma yapıştı meme diye 1 ay boyunca gelip gidip açtı, meme var,meme var diye diye. (Doktorlar,okuduugum kitaplar asla bu söyleyecgım seyi yapmayın diyor çocuga travma yaratmamak adına) ben en son baktım olacakngibi değil, hiç istemeyerek göğsüme salça sürdüm. Açtıgında ona “süt egh” olmuş dedim. Önce bi sarıldı, bişey oldugunu düşündü. Gülme ve ağlama arasında gittim geldim.. sonra kendiliğinden anne meme yok egh olmuş diyip kahkaha atarak gidiyor.. bu sekilde bıraktık :))