Gokcennderenn kesin kız bebek. Erkekler kadınlara eziyet için yaratılmış sanırım 😄
basaksahinx bizde şöyle şeyler var bi kere uzun süredir uyku sorunu var . Bir de en fenası meme reddi tamamen red değil ama aç olduğu halde emmiyor bi süre sonra da çok sıkıştırınca özellikle uykuyu da güzel yapamamışsa ağlama krizine giriyor. Salı günü aşı olacaz bakalım