Bebeğim 37gunluk doğdu günden beri balgami var artık öksürmeye başladı oksurdugunden burnu akıyor temizliyorum buharla fizyolojik serum veriyorum 4saatte bir ama balgamı öksürüğü halen gitmedi başına gelen ya da bununla ilgili bilgi sahibi olanlar yardım edebilir mi lütfen çok acil günlerdir ne o uyyor ne ben çok huysuz