TheBaby iremalt0067 Sleepy iyi ama üst kısım kısa bence. Arada kullandm be. Baby me bu anlamda tüm bezleri sollar canım
MyPrincessBaby_ iremalt0067 sleepy bıo naturel çok hosuma gidiyor benim, sıkıntı da yapmıyor tavsiye ederim
iremalt0067 fresh_mom sleepy cırtları bacağını sıkıyor 2 aylık 4 numara bebek bezi kullanıyorum yine sıkıyor
Tugceden34 Ben sleepy denedim hiç memnun kalmadım şuan gündüz baby turco gece Prima kullanıyorum ogluma
Kuzeymommms iremalt0067 sleepy 210 lu paket hediye gelmişti bitirene kadar canım çıktı hiç memnun kalmadım bir defa çiş yaptığında bez doluyor taşcak gibi ve bebeğim hiç sevmedi hemen ağlıyordu
iremalt0067 Kuzeymommms bende bakalım baby turco deneyecem bizde ne tepki verecek bu da olmazsa molfix falan denerim artık