cicekannesi10 Adana’da yaşıyorum çok sicak ben sadece tişört şort giydiriyorum zıbın giydir altına terlerse çeker diyor herkes bilemedim zıbın üstüne tişört daha da yakmaz mi siz nasıl yapıyorsunuz
GericekilmeKorunmaDegill cicekannesi10 izmirdeyim tek tisort giyidrıyorum.terlersede ter bezi koyuyorum yani😊
Acemiannee25 cicekannesi10 zıbın üzerine tişört giydiriyorum ama hava burada esiyor o yüzden yoksa evde hep zıbınla
Kbrbisi28 Pamuklu agiz mendili koy canim bende mesela bezden dolayi kilot goydiriyorum ustune zibin giydirmiyorum pamuklu agiz mendili koyuyorum
Gryffindor İstanbul’da yaşıyorum alta zıbın üste tişört giydirmiyorum. Tabi dışarı çıkacağımız zaman. Evde sadece zıbınla duruyor