cankuzularim 15 haftalık hamileyim haftalardır basim ağrıyor gecen 2 gün ağrıdan kafami tutamadım 😑 tansiyonum mu yükseliyor neyden böyle oluyor doktorumu aradım şimdi nöroloji ye git dedi🥴 bu ağrı nedir başına gelen oldu mu
Nazlican cankuzularim Bende de olurdu her ay 1 hafta yasardım düzenli olarak gidip serum yaptırırdım Tansiyon düşüklüğü çıkardı normalde Bi gidin gözükün Çok geçmiş olsun
Derinn34 cankuzularim bnde de öyle oldu nöroloji ye gttim emar çekildi doktor hormonlardan kaynakli dedi
Cennet-Eserr cankuzularim bende de oldu bu durum susuzluktan da olabilirmiş bol su iyi gelir demişti doktorum öyle de oldu zamanla düzeldi
Eylulunannesiiii cankuzularim bende aynı şekildeydim 4. Ayıma kadar. 5. Aya girdim rahatladım. Benim hala ağrır başım kendimi bildim bileli. Ama hamilelikte iki kat artmıştı. Geçer bence
cankuzularim Nazlican teşekkür ederim tansiyonunu sürekli kontrol altında tuttunuz mu peki ölçüm yaptınız mı
Nazlican cankuzularim Normalde bakmazdım her ay ama belli zamanda başlar 1 hafta rahat sürerdi Alışmıştım artık
Nazlican cankuzularim Gözlerimi açamazdım o derece olurdum Havalar da sıcak simdi nerede yaşıyorsunuz bilmiyorum ama yaz hamişliği de kötü 😣 Doktor a gidin ama bi zarar gelmez
cankuzularim Cennet-Eserr ben 5 litre su içiyorum ben suyu çok severim gece bile 500 ml içiyorum uygun arasında düşünün
cankuzularim Nazlican kayseri de yaşıyorum evet çok sıcak su an cocuklwr diswri diye tutturdu herkesin derdi farkli😅