Uykuya sizinle geçmek istyor olabilir benim bebeğim uykusunu alamadığında ağlayarak uyanıyor bence mamadan sonra emzirerek uyutmayı deneyin tekrar uyanacak mı bir bakın. Ama bazen dalmadan önce de ağlayark uyanırlar sizin onu uyutmanızı beklerler destekli uyuyan bebeklerde oluyor benimde aynısı oluyordu 4 ay filan sürdü malesef şimdi 8 aylık ara ara hala oluyor özellikle atak haftalarında