Merhaba arkadaşlar bi sorum olucaktı son adet tarihim 11 mayıstı 12 haziranda kan verdim gebelik şüpesiyle 0.100 çıktı adet olmayınca 15 haziranda evde gebelik testi yaptım pozitif çıktı 16 haziranda kan verdim beta hcg 8.0 çıktı sadece 17 haziranda ise adet oldum normal adet gibi kanam oldu ve hala devam ediyor tecrübesi olanlar yardımcı olabilir mi