Kızlar merhaba 1 aydır bitmeyen öksürük ve burun akıntısı var aşırı şekilde cocuk doktorumuz kulak burun bogaza yönlendirdi oda bize kortizon hap 5Mg ve alerji için çigneme hapı artı sprey verdi 5 gün kortizon kullanın gelin bakalım dedi korkmayın yan etkisi olmayacak çok az kullanıcaz dedi ama genede korkuyorum kullanan var mı acaba öncesinde 2 kutu antibiotik artı olarak acillerde antibiotik igneler geçmeyince iburamin + aferin + pedifen calpol kullandık geçmedi