Kızlar 12 günlük lahusayım. Evde Doğumdan önce Başak’a bir ilden gelen eltim var , 2 çocuk onun iki çocuk benim bir de bebek eşler derken kalabalık oldu . Sabah kalk evi topla yerleştir yemek bulaşık Bebek iyice yoruldum sezeryan olduğum içinde dikişlerim ayrıca ağrıyor sızlıyor kaşınıyor 😓😢 oğlu 3 yaşında o da Bebek ama biraz farklı büyütmüş yani illaki istediği olucak yoksa çığlık çığlığa artık kaldıramaz hale geldim ailem eltim var diye çok gelip gitmiyor rahat etsin diye ama hiç dinlenemedim ve psikolojim bozuldu eşime söylemek istiyorum ama beni yanlış anlayacak diye korkuyorum bayramda diğer eltim 2 çocuğu ve kaynanam kayınbabam gelecek ben hiç dinlenemeden böyle bir kalabalığa girmeye hazır hissetmiyorum kendimi napacam gizli gizli ağlıyorum sürekli isyanda kaynanamı eltimi eşimi kötülüyor sürekli bir isyanda eşimle sürekli kendimi tartışırken buluyorum kaynanamla eltimle konuşmamı istemiyor boşver cevap verme diyor onlara da beni aramamalarını meşgul olduğumu söylüyor iyi niyet arıyorum sürekli ama görmüyor eşimde onu çok dinliyor 😢😢😢 gitmeye de niyeti yok nasıl bir yol izlemem gerekir 😔😔😔