Sultanz Merhabalar kızlar. 1.5 yaşında ki bebeğim neredeyse ek gıdaya gectigimizden beri kabız. Bir çok şeyi denedim ilaçta kullandık ama fayda etmiyor. Var mi öneriniz
Elifiim Sultanz aynı durum bizdede var 2 yaşına girecek düzene girmedi bazen iyi oluyor çoğunluk değil kuru ağlayarak yapıyor bende kayısı hoşafı sürekli veririm öyle rahat yapıyor
beysenyil 11 aylık oğlum da hep ek gıdaya geçtiğimizden beri 3-4 günde bir yapıyor. Ben kayısı hurma ve incir kurularını kaynatıp blendırdan geçirip veriyorum. Hem tadını seviyor hemde 3. günü geçmeden yapmış oluyor
Ecenci Merhaba, kızım 15 aylık bizde de aynı sorun vardı. Biogaia damla kullanmaya başladık çok şükür rahatladı.