Denizanasi92 kış için 1.5 tog ebebekten aldım hellobaby. odası en fazla 24, en az 21 derece oluyo kışın. zıbınının üstüne giydiriyorum direkt. yaz için de owli uyku gurusu 0.3 tog almıştım, şu 36 aya kadar kullanılanlardan, onu da duruma göre ya zıbınla giydiriyorum ya da direkt bezin üstüne giydiriyorum. ikisinden de çok memnunum. owli ben aldığımda uygun fiyatlıydı, şimdi ne kadar olmuştur bilemiyorum.