Merhaba oğlum 6 aylık tadımları bitirdik. Tadım noktasında bütün sebzeleri az az yemişti. Ancak doktorumuz artık sebze püresi vermemi söyledi havuç patates kabak karışık. Azcık zeytinyağı da koyuyorum. Ama inanılmaz ağlıyor. Yemesi için ne yapabilirim? Meyve güzel yemeye başladı ondan mı sebze reddi oldu? İlk sebzeden başlayıp 20 gün sebze verdim mecburen meyvelere de geçtim artık. Sizin bebekleriniz sebze püresi yiyor mu rahat rahat?