Merhaba anneler 18 günlük kızım 4-5 gündür ağlama krizlerimiz oluşmaya başladı gaz sancısı diye düşünüyorum ama bazen uykusunda oluyor uyanmamış halde ağlamaya başlıyor. Uyanık olduğunda da yatırdığım an başlıyor ağlamaya. Kucağıma aldığımda sakinleşiyor. Ama öyle bir ağlıyor ki katıla katıla. Korkuyorum bakamıyor muşum gibi geliyor. Bu durumu yaşayıp atlatan oldu mu? Ne yapmam lazım nolur yardım edin. Gazı için karnına masaj yapıyorum ama ne zaman gaz sancısı çekiyor anlamıyorum.