NAZAKYOL06 Kızlarrrr bugün 4. Günüm yok böyle bi baş ağrısı 2 gündür kafamı kaldiramiyorum. Boynuma vuruyor ta ağrısı ne yapsam geçer neden olur bilgisi çözüm önerisi olan var mı ??? 😥
cilginanneogul NAZAKYOL06 epidıralli olmayanlar çok fena baş ağrısı çekiyorlar tek çözümü süte geçmeyen baş ağrısı ilacı almak veya süte geçse bile ilaç alındıktan sonraki ilk sütü sağıp atmak
Sevdaikra61 NAZAKYOL06 beninde oyle oluyuyordu baş aşağı baktimda dünya dönüyordu hemşireler soylemedimi size nescafe iç diye baş ağrısı alıyor diye 2si 1 aradiyi kullan iyi gelir
senemmgncr NAZAKYOL06 benimde aynısı oldu hiçbirşeyi göremedim sürekli yattım ama bi hafta içinde kesildi bianda merak etme bi kaç gün içinde kesilir baş ağrın birazcık dayanıcaksın bi haftayı buluyormuş çünkü öyle biliyorum
Song Cnaım doğum esnasında cok kıpırdamadan durmak gerekıyor ben de kafamı cevırıdıgm gıbı basıma agrı gırmişti hemen ılac verdiler o anda serumdan,sade nescafe icin mutlaka bitter cikolata
Alimel NAZAKYOL06 çoooook geçmiş olsun aynısını birebir yaşadım kaşlarınızı bile kaldıramıyosunuz allah sabır versin ben neler yaptım anlatayım öncelikle başınız mümkün olduğunca haraket ettirmeyin eğilmeyin vücudunuzla dönün ani ayağa kalkmayın ve bol bol kahve için o ağrı gelince kafein ağrıyı azaltıyo ben kahveyle atlattım ağrı kesici bile kesmiyor ama 5. Gün gidiyor sabredin az kalmış
Arzuuk62 @NAZAKYOL06 belden uyuşturma en son ağrısı başa atmıştı geçmişti sonra ama baya sürüyo o ağrılar günde bitane kahve içme hakkınıZ var sade kahve iyi gelebilir
Ayfer2608 NAZAKYOL06 merhaba bende sezeryan dogum yaptim ve ayni sizin gibi bas agrim olmustu simdi anliyorum ki sezeryan dan kaynakli olmus agri yeni ögrendim.Ben hastanedeyken agri kesici almistim ona ragmen yine de hafif agrisini hissediyordum.Gecmis olsun