Selam anneler kızımla tuvalet eğitimine başladık çok şükür hersey cok güzel fakat kaka tutuyor yapmıyor yapmak istemiyor iki üç gündür böyle ve ne yapacağımı şaşırdım mayıs ayının sonunda başladık tuvalet eğitimine hersey güzel giderken kaka tutma sorunu yaşıyoruz ne yapsam acaba kakasını bi kere yaptı korktu ondan sonra böyle oldu kızım 33 aylık