Ben sidefer kullaniyorum… icerigi temiz, tavsiye ederim,
Bence kullanmamazlik etme, yukaridaki arkadasin dedigi gibi zeka gelisimi icin önemli…
Kuzenimin kizi alerjik bebeydi, ve saglik sebebiyle kullanamadilar, hoş kullanmayan gerizekali da olmuyor…
En iyisini sen bikirsin evladina elbet…
Ben saglik sorunu yoksa, kesinlikle kullanilmasindan yanayim🤗