Derin_is_Mom Deletedmom266 benim tüm eşyalarım Bosch. Mağazasına gittik fiyatları çok uçuk. 4-5 bin. Bi derin dondurucu için de o kadar vermek istemiyorum açıkçası. O yüzden başka marka bakıyorum. Uğur yada Arçelik olabilir
Derin_is_Mom tgbmhr hotpoint almaya gittik ama Türkiye’den çekilmiş diye önermediler o yüzden vazgeçtim bende uğur bakıyoruz
Derin_is_Mom Ravza18 ben 6-7 çekmece düşünüyorum no frost ama fiyatlar kurban bayramı olduğu için mi bu kadar uçuk anlayamadım
tgbmhr Derin_is_Mom garantisi bittikten sonra normal serviscide gelir bakar bi sorunu olursa içide çok geniş 3 4 bin lieaya alacagmz bi ürünü 1200 almş olduk indirimden