HzlCgn Arkadaşlar 15 günlük oğlum emerken çok terliyordu. Bunun sonucunda da boyun ve çene bölgesinde isilikler çıktı.Sık sık yıkadım sudocrem uni baby ve bepanthol baby nin kremlerini de denedik ancak hala düzelmedi.Ne önerirsiniz ?
LiyaDerininannesi Krem sürme canım gözenekleri kapattığı için daha fazla oluyor. Gğn içerisinde hafif soguk pamukla kompress yap. Birde sebamedin vucut losyonu var onu kullandım ben hem nemlendirdi hemde işe yaradı dene derim. Sudocrem vs kullanma cogalır