2310 doğum yaptım ilkten sütüm gelmedi için Mama kullanmaya başladım Aptamil kullandım çocuğu gabiz yaptigi için degistim hastaneye gittiğimde aynı kilosu hiç değişim yok dedi doktor ama az da olsa sütüm geliyor ama cocugum doymadini hissettigim zaman mama vermek zorunda kalıyorum ve şimdide yeni bı mama aldım hipp diye bı mama ama çocuğum bu mamayi ictiginde de kendinde geçti lütfen bana akıl verin korkmaya başladım size hipp mamasi iyimi kötüm