Eylbsr benimde öyle korse takma dedi doktorum rahim toplamasına ve dikişler için olmaz dedi takarsanda sıkı olmicak ben hiç takmadım kilo çok verdim 86 yla doğuma girdim 3 ayda şuan 73 üm ama göbek var yine hafif napim bende bilemedim mekik falan mı çeksek