Giz3w Merhabalar, Dogum yapali 1 sene oldu anca karnim 5 aylik hamileymisim gibi duruyor.Sarkik degil ancak cok sert karnim.Normal dogum yaptim bu arada yasayan var mi kaslar ayrilmis olabilir dedi bi fizyoterapist ama henuz muayene olamadim.