Busr çok geçmiş olsun l. bizde gözündeki sorun uzun sürdü. Çünkü doktorlar yanlış teşhis koydu. Enfeksiyon kanal tıkanıklığı vs dediler. Çizigi ben fark ettim. Sonra tekrar doktora götürdük. Doktor cizige yönelik ilaç yazdı. 1 gün içinde gözündeki çizik kayboldu. Bizim çizik olan gözde ışığa hassasiyet ve çok fazla sabah sulanması oluyordu tek gözde. Diğer sağlıklı gözde sorun yoktu