Mrb hanimlar.8 aylik bebegim var bakabilcek insanim olmadığı icin isime devam edemiyorum.e bebek demek masraf demek malum.Iste tamda bu sebeble evden kisiye ozel babynest,emzirme yastigi,puset örtüsü ve daha bircok sey yapmaya basladim.ilgilenen ve ihtiyaci olan kisiler insagram adresimden yaptigim urunlere goz atip bilgi alabilirler😘😘