Merhaba kizlar. Yasayan var mi merakimdan soruyorum. Oglum 3,5 yasinda ve iki yasinda emmeye veda ettik. 3,5 senedir ilk defa dün ayri kaldim cunku nenesine kalmaya gitti bensiz. Ama oyle sessiz geldi ki ev hic alisik olmadigimdan mutsuz sakin bir gun gecirdim. Nenesiyle konusmuyoruz arayip soramiyorum da napiyor diye. Derken o da gece aglamis durmamis getirdiler durmamasina uzuldum ama aniden kavusmamiza da bir o kdar sevindim (tabi ki boylesi hic saglikli degil ileri derecede alismasi icin elimizden geleni yapacagiz, hem benim hem onun icin) neyse sabahtan beri sarilmadan duramiyorum sanki aylardir onsuzum. Bir hareketi cok hosuma gitti ve sarildim boyle en icten sekilde kokusunu icime ceke ceke. Bir de baktim gogsum islanmis. Bir yerinden birsey bulasti sandim bir actim damla damla süt geliyor. Tesaduf mu yoksa asiri sevgiden mi oldu anlayamadim ki tesadufse de neden bebeksiz kdin süt üretsin. Ama gecen bir arastirmaya denk geldim ve süt bebesi evlatlik edinen kadınların asiri annelik sevgisinden sütlerinin gelebildigini falan okumuştum. Boyle bakinca kendi evladima gelmis olmasi anormal gelmedi ama yasayan var mi merak ettim 🥰