kaderimdebudamivardi Nazoo_00 hayır isilik olmus doktor ılık dus aldırın günde 2 kere gecer demisti benim ki gecti 5-6 güne endişelenmeyin gecmis olsun
Edf Benim kızımın yüzü ve karnıda böyle 3 tane doktora gittim içim rahat etmediği için 3ü de aynı şeyi söyledi sıcaktan oldu dediler. Krem yazdı 1 hafta kullan dedi ben 1 kez yüzüne sürdüm hemen geçti başka zaman tekrarlayınca tekrar sürdüm yine geçti.