Laden balabanayse1 arkadaşım yaptı. Hiç kalmadı kuvözde. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin🙏🏻
Familyboy balabanayse1 bebeğiniz kız mı erkek mi eğer kızsa erken gelebiliyorum ama 35 hafta biraz erken tabii erkekse bu süre uzayabiliyor ama doğum yaklaştıkça yalancı sancılar da olur her sancıyı da gerçek sancı sanma azalmıyor gitgide çoğalıyorsa o zaman hastaneye git yalancı sancılar yanıltabiliyor bazen çünkü ona çok dikkat et
Gok01 balabanayse1 35 haftalık yaptım 10 gün kaldı ama kilosu falan iyiydi normalde kalmasına gerek yoktu. Ciğer geliştirici yaptırmıştık benim kızım ilk gün biraz satürasyondan dolayı alındı sarılık olunca ve bana covit olduğu için çıkarmadılar yani eğer kilo ve sağlık iyiyse hiç kalmıyor . Sağlıkla vaktinde gelsin inşallah 🌸
Balkupum2505 balabanayse1 oglum 35 haftalik doğdu emme refleksi gelismemisti. 11 gün kaldi küvezde suan 2 yasindayiz cok sukur iyiyiz 🤗
balabanayse1 Laden Benim de sancılarım başladı doğum sancısı mi daha tam bilmiyorum biraz daha bekliyorum hastaneye gitmek için korkuyorum da küveze alınırsa diye
Familyboy balabanayse1 canım doğum yaklaştıkça yalancı sancılar da başlar her sancıyı gerçek sancı sanmayın gitgide azalmıyor sürekli çoğalıyorsa o zaman gerçek sancıdır ama bir müddet olup sonra geçiyorsa yalancı sancıdır o hemen hastaneye gitmek doğru değil her sancıda
balabanayse1 Familyboy bebeğimin cinsiyeti kız benim zaten ikinci hamileliğim ilkinde çok şiddetli sancılarım olmuştu biraz internetten baktm yalancı sancıların aralıkları uzun oluyomuş ama benim 10 dakikada 2 kere falan giriyo sancı
Familyboy balabanayse1 anladım canım içine sinmiyorsa git yine de hastaneye sen bilirsin en azından emin olursun
Gok01 balabanayse1 doktor öyle söylediyse olmaz canım zaten 2 kilo üstü olması gerekiyor. Zaten risk görürseler ciğer geliştirici yapıyorlar geceden bile gidip nst takibi yaptırabilirsin için rahat etmek adına
DurununAnnesiiiii Balkupum2505 rop göz muayenesi yaptırdınız mı bende 35 haftalık doğurdum küvezde kalmadı direk yanıma geldi çok şüküt ama rop istiyolar asla yaptırmak istemiyorum
benaslindayohum balabanayse1 kilosu iyi ve nefes almasinda sorun yoksa veriyorlar benim kizim 33+4te dogmasina ragmen doktor bi sorun olmazsa veririz demisti ama malsef ki solunum guclugu yasadigi icin 16 gun kaldi arkadasim 35te dogurdu bi anda suyu geldi hic kuvoze girmedi yani bebisinize bagli aslinda 🤗 girse bile cok tutacaklarinida sanmıyorum
gunbaharrrrr balabanayse1 ben 35. Haftada doğum yaptım oğlum 6 gün yattı bence korkma git hastaneye belki bi sorun olur bekledikçe falan aklına takılanları sorabilirsin
Balkupum2505 DurununAnnesiiiii bizden hic istemediler sadece isitme testi istediler oda her erken dogan bebekten istendigi icinmis nornalde küvezdeyken yapilmis gecmis isitmeden ama her ihtimale karsi ünı hastanesinde yaptirin demislerdi
balabanayse1 İşitme testini her bebekten istiyorlar benim ilk bebrgim zamanında dogduona da yapıldı ama bu bebeğim geçemedi bukundugunuz yerdeki hastanede yaptrirsiniz bı sıkıntı olmaz dediler Allah a şükür bı sıkıntı falan olmadı