En basından beri bu ek gıda işi bizde hiç iyi gitmiyor, varsa yoksa biberon mamasını içiyor kaşıkla yada blw ile her şekilde gıdaları diliyle itiyor artık yorulmuş durumdayımmm bu ayda yüzde 50 yediği ek gıda olmalıymış bizde en fazla yüzde 20dir kalanı mama🤦♀️ bu dille agzından cıkarma huyundan nasıl vazgeçirebilirim?🥲