Sema1503 Meraba hanımlar oğlum 2 aylık sünnet yaptırmak istiyorum doğum evinde yapıyolar mı bilgisi olan var mı veya devlette yaptıran var mı yazarsanız sevinirim
TOSPAMMM17 Sema1503 az önce hastaneden geldim bizim de kardiyoloji de kontrolümüz vardı gitmişken sordum çocuk cerrahisine randevu alıyormuşsun onlar sıra veriyormuş
Esenbursa Ben evde sünnet ettirdim oglumu 8 aylıktı suan 1 yasnda cok memnun kaldım bekir serte yaptırdık. Toyota hastanesnde acilde calısıyor. Cevremde bir cok kişi yaptırdı ve herkes cok memnun
Esenbursa TOSPAMMM17 numarası vardı canm arkadaslardan almıstık esim aradı adam randevu verdi. Ya 500 550 fala vermstk sanırım smdi ne kadardır blmiyorum ama
TOSPAMMM17 Esenbursa rica etsem bana da verir misin biz de sünnet ettireceğim ama 2023e veriyorlar o kadar beklemek istemiyorum
Esenbursa TOSPAMMM17 burdan numara paylasımı oluyor mu acaba ? Ona göre yazaym canım yoksa instagramdan yazaym esenserif2012 adresm