Yine çok yakın aralıklarla vermemişsin bir şey olmuş olsaydı illa anlardın zaten belirti verirdi eğer bundan sonra devam edeceksen normal verilmesi gereken zamanda ver unutuyorsan hatta telefonuna alarm kur ben de unuturum bazen böyle ilaç saatlerine telefona alarm kurarım