30 aylık oğlumla 9 Haziran da eğitime başladık
Hazır olup olmadığını anlamak için bezinden rahatız oldu sonra açtım altını her çiş varmı diye söylediğim de yaptı ilk iki gün hiç kaçırmadı gece dahil.
Biz gece gündüz birden çıkardık bezi.
Veeee üçüncü gün altına kaçırmalar başladı 😆😆😆
Derken düne kadar devam etti ve benimle inatlaşma dönemi başladı bu esnada tam pes edecektim ki o kadar sinirlendim ki gözüme baka baka çişini yaptı arka arkaya dedim hazır değil tamam dedikten sonra biraz da kızdım çünkü hayır ve dur deme zamanı gelmişti. Ve ilk defa kızdım için çok çok çok üzüldü nasıl ağladı ama saatlerce annem neden ağlıyorsun dedimizde üzülmüş çok fazla özür diledim nedenini anlattım bende hata yaptım Falan konuşma yaptık dün akşam iki kez bugün ise sabahtan şu saate kadar kendisi söyledi inşallah devamı gelecek çok mutluyum ilerleme kaydettik 9 günde karışık yazdım kusura bakmayın oğlum yazarken sürekli soru sorduğu için unuttum 😆😆😆😆 geride düzeltmedim ekrandan o kadar yazdığım silincekti😆😆