MrvMrv95 benimki de 6 günlük,ilk başta emmedi,göğüs ucu içeri dönüştü,biberonla mama verdim,göğsümü hiç tutmaz oldu,her yolu denedim tutsun diye,göğsümden süt sağdım kaç gündür,pompa aldım falan denendiğini yol kalmadı.Dün sağlık ocağında tekrar hemşire ile emzirmeye çalıştık,ağlasa da emzir tutturmaya çalış dedi,şırınga ile mamayı göğsüme akıtıyorum,dünden beri göğsümü tutmaya başladı çok şükür,internette videolar ordan bakabilir sinz .Zor oldu ama yol katettik,pes etmemek önemli.