Ecoo ben 13 yıl önce eser aydoğduya yaptırmıştım. Anadolu yakasında muayenehanesi var ve bir kaç anlaşmalı hastanesi vardı o hastanelerden seçtipin birinde yapıyordu o zamanlar. Şuan bilmiyorum ama☺️Hiç bir sorun yaşamadım çok memnunum kızım bir meme bağımlısı olduğu için sağ memem biraz sarktı ama çok dikkatli bakınca anlaşılıyor anca☺️İnstagramda sayfası var ordan iletişim kurabilirsiniz