Ben 4 üncü günde kullanmaya başladım belimi çok iyi destekledi owli korse aldım ebevekte ve internette var ki ayarlanabildigi için göbeğiniz indikçe belinize göre sıkıyorsunuz baya işime yaradı ama tabi sezeryanda muhakkak küçükte olsa göbek kalıyor benim ki ayva göbeği tarzında kaldı malesef ama 15 gün kullandım korseyi belki daha uzun kullansam kalmayabilirdi bilemiyorum