bb_ay ben de başlarda ara ara kullandım bu uçlardan ki öylesine almıştım, bebeğim daha birkaç günlükken bir sabah göğüslerim aşırı gerilmiş uyandım, bebek yakalayamıyordu bir türlü aklıma bu uç geldi denedim ve öylesine aldığım bir şey aşırı işime yaradı, hayat kurtarıcıydı o zamanlarda, ara ara kullandım yakalamakta zorlandığı zamanlar, bir buçuk aylıktan beri hiç gerek kalmadı sanki, bebeğin emme refleksi iyice güçleniyor, meme ucumuz da belirginleşiyor zamanla. Çok uzattım demem o ki kimseyi takmayın, moralinizi bozmayın, anın tadını güzelliğini yaşayın 🙏