neslicanben Mahiye özel de özyuvam güzel incirli ve aktepe de. Devlet kreşi istiyorsanız da kuzeykent anaokulu çok güzel benim kızım 2 sene gitti oraya. Yemekli 180 lira ödüyorduk şimdi ne kadar bilmiyorum ama