Nebis paylaştığı şeylerde beğeni var ama hiç yorum yok ve sürekli aynı şeyleri paylasiyordu birde hani ekran videosu alırken kenarları paylaşınca renkli olur ya o şekilde oluyordu bide müşteri memnuniyeti diye bi one çıkanlar storysi eklemiş kendi elbiseleriyle alakasız fotoğraflar değişik tuhaf sayfaya girip bakınca görürsünüz zaten ne demek istediğimi ha birde fiyatları aşırı uygundu