Asellina41 Biz bugun doktora konsolunda ek gıdaya geçmemizi söyledi doktor yani biraz tedirginim çünkü prematüre olduu için bakalım ilk tadı başlıcam inşallah sizde durumlar nasıl bu arada 5 aylık 13 günlüğüz 🤚🌸
neslicanben Asellina41 bizde prematüreyiz düzeltilmiş 4 aylıkken başladık. Sadece 1 öğün veriyorum. Siz de önce tadımlık sonra yawaş yawaş çoğaltırsınız. Hadi hayırlı olsun :)
Cirkinfasulyeninannesi neslicanben Nasıl başladınız peki? Bir çay kalığı ile tattırmaya mı başladınız önce? Bir öğünde ne kadar veriyorsunuz?
neslicanben Cirkinfasulyeninannesi beni örnek alma bence 😂 benim kızım 28 haftalık doğdu. Düzeltilmiş 4.ayında ek gıdaya başladık ve 3 gün kuralı uygulamadım. Sadece verdiğim her üründe 1 gün boşluk bıraktım. Yani bugün patates denediysem yarın vermedim. Sonra havuç diğer gün yine ara verdim. Başladığım da 1 tatlı kaşığını geçmeyecek şekilde verdim. Sonra kendisi ne kadar yerse o kadar veriyorum. Zaten 1 fincanı geçmiyor.