Recbeyer kızlar 2. Gebeligim eşimle aramda kan uyuşmazlığı var şuan 6 haftalik gebeyim doktora gittiğimde bana indirek coombs testi yaptılar ve pozitif çıktı doktor 10 gün sonra gelirsin demişti pozitif çıktığı için iğne olmam gerekir mi simdi
Sessiz_oyuncu Recbeyer pozitif çıktığı için doktorunu arayıp söyle bence. Muhtemelen takipte tutarlar. İğne yapıyorlarmı blmşyorm ama negatif çıkınca yapıyolar. Pozitifde takip ediyolr sanırım sürekli
Sessiz_oyuncu Recbeyer bnce gdip gösterin sonucu takip edecektir yada testi tekrarlayacktr. 10 gün sonra gitseniz geç olurmu bilemem