Kızlar merhaba bebeğim 52 günlük artık hiç emmiyor sütüm az olduğu için sinirleniyor bırakıyordu 15 gündür hiç emmiyor artık instagram da emzirme danışmanları var 3-4 Ay emmemiş bebeklere bile göğsü aldırdıklarını sütü artırdıklarını paylaşıyorlar sürekli destek alın diye deneyimleyip faydasını gören oldu mu inanmalı mıyım sizce destek almalı mıyım yoksa param çöpe mi gitmiş olur ?