Arel22 benim kızımın da arka kafası sivriydi sezaryen doğum yapmıştım biz sörf yeğenim de görünce İstanbul’a o merkeze gittik ölçüm yaptılar yatış pozisyonu dediler bi sorun yok dediler içimiz rahat etti yani imkanınız varsa beyin cerrahinden sonra gidin yani