2kizannesi depresyon da olabilir, tansiyon yüksekliği de , panik atakta. Anlattıklarınız aslında ciddi problemler ya eşinizle beraber hastaneye gidin çocuklara dışarıda baksın. Ya da 112 yi arayın onlar sizi doktorla görüştürsün. Ama sakın ihmal etmeyin. Eğerki tansiyon yükseliyor ise bi anda beyine pıhtı atar Allah korusun daha vahim sonuçlar olur. ( bu arada bende halsizlik yüzde kızarıklık ve el ayak boşalması oluyordu tansiyonum 15 lere çıktığındanmış. )