Merhaba 2 ay 10 günlük oğlum 2. Ayına girdiğinden beri kakasını yapamıyor 7. Günden sonra 2 kez fitil yaptım ancak öyle yaptı..ovalamadıgım zeytinyag yapmadpgım masaj kalmadı..günde çaykasıgıyla zeytinyagı da veriyorum banamısım demiyor?budurumu yasayanlar yazabilirmi?kullandogınız bşr damla (ona göre bende doktorumuza sprup kullanırım)yada size yarayan bisey varsa nolur yazın