Kızlar nefes darlığı ara ara çekiyorum. Kanal tedavim sürüyor ikinciye gidince 1 ay olmadı dişim her iki yandan apse şişlik yaptı. Dünden beridir boğazım acıyodu yutkunurken sanki bi şeu varmış gibi bi baktım beze gibi şişlik var çenemin altında dokunca ve boynumu kaldırınca acıyo. Bilen var mı