Egehaninannesii
Bacım tiksindirmek istemiyorsan burada sana sabırlı olmak düşüyor.
Çocuğun artık meme emmeyecek kadar büyümüş aynı zamanda çok bağımlı olduğu bir şeyi bırakmayı hemen kabullenecek olgunlukta değil, zaten emdiği de can sıkıntısından tamamen sen de biliyorsun pek fazla ihtiyacı yok.
6 7 kere emziriyormuşsun yani bunu iki günde bir düşürmeye çalış veya üç günde bir düşünmeye çalış yani bir hafta ile on gün arasında sürer.
Başta evet ağlar eder ama eğer sen ağladı diye meme verirsen çocuk zaten der ki nasıl olsa ağlarım annem meme verir bana der.
Yani anlatabildim de mi demek istediğimi hani dışarı çıkın parka gidin varsa oyun gruplarına gidin varsa çevresinde yaşıtı onlarla oynasın başka biriyle vakit geçirsin.
Anladığım kadarıyla sınava hazırlanıyormuşsun
Bir de yanlış hatırlamıyorsam galiba eşinden ayrılmıştın, sen ailenin yanında kalıyorsundur bazen annenden yardımcı olmasını iste varsa eğer annen yardımcı olabilirse annen yardımcı olsun.
Hatta gündüz oğlun olmadan gez dolaş seni görmezse meme istemez.
Ben de annemden destek aldım emzirme konusunda. Ben gece beslenmesinde destek aldım. Seninkinde gece yok bu senin için daha kolay.
Tabii en başta ağlayacak dediğim gibi hemen olgunlukla karşılamasını bekleme.
Bu arada da sen onunla konuş anneciğim yavaş yavaş meme de süt bitiyor de memedeki süt bittikten sonra artık sen bardaktan süt içeceksin de tekrar süt vermek istiyorsan diyorum yavaş yavaş anlat ona.
Memeyi sonlandırmaya son birkaç gün kala dedi ki 3 gün var değil mi diyelim anneciğim bugün son 3 günümüz kaldı 3 gün daha memeden süt içeceksin sonra bardaktan içeceksin de daha sonra iki gün bir gün derken en sonuncu gün anneciğim artık sana söylemiştim memem de süt bittiği artık sen bardaktan içeceksin deyip emzirmeyi sonlandırabilirsin bu şekilde.