kızlar gebeliğin 1.tremester ve 2.tremester dönemin de saçlar çok dökülüyor.
3.tremester döneminde ise saç dökülmesi duruyor. çok gür,sağlıklı biir hal alıyor taki emzirme dönemine girene kadar 😅
3 buçuk ay oldu doğum yapalı ömrü hayatım boyunca bu kadar saç dökülmesi yaşadığımı görmedim hamilelikte bu şampuanı çok duymuştum dökülmeye çok iyi geliyor diye 3.tremester de dökülme durunca pek umursamadım keşke en başta önlemini alsaydım.
vitamin,kan ilacı hala kullanıyorum ama hiç bir şeklide fayda etmiyor. bu şampuanı tanıdığım kullanıyordu baya mennun kalmış bende biraz araştırdım içeriğini felan hiç kötü yorumu da yok. bismillah deyip yeni şampuanıma başlıyorum 😅
adını yazdım isterseniz bi göz atın 😍😍
![
(https://)