AnnaKurt baz-ı doktorlar refleksi güçlü mu diye bakıyorlarmış benim bebeğim 1 haftalıkken doktorumuz bu şekilde yapmıştı kollarından tutup yavaşça bırakıyormuş sert bir şekilde değil işitme engelli olduğum için annem giriyordu doktorun yanına ki bi defa yapmış doktorumuz